U principiu di travagliu è l'applicazione di u micro switch Tongda WEIPENG

Principiu di funziunamentu: Un microinterruttore hè un interruttore rapidu attuatu da a pressione, chjamatu ancu un snap switch.

A forza meccanica esterna agisce nantu à a canna d'azzione attraversu elementi di trasmissione (perni di pressa, buttoni, leve, rulli, etc.), è dopu avè accumulatu energia à un puntu criticu, pruduce l'azzione istantanea, facendu u cuntattu in muvimentu à a fine di a canna d'azzione. è u cuntattu fissu Cliccate per accende o spegne rapidamente.
Quandu a forza nantu à l'elementu di trasmissione hè eliminata, a canna d'azzione produce una forza d'azzione inversa.Quandu u colpu inversu di l'elementu di trasmissione righjunghji u puntu criticu di l'azzione di a canna, l'azzione inversa hè cumpleta istantaneamente.
A distanza di cuntattu di u micro switch hè chjuca, u colpu d'azzione hè curtu, a forza di pressa hè chjuca, è l'on-off hè rapidu.
A vitezza di u cuntattu in muvimentu ùn hà nunda di fà cù a vitezza di l'elementu di trasmissione.U microinterruttore hè basatu annantu à u tippu di pin, è pò esse derivatu da u tipu di buttone di corsa corta, u tipu di buttone di corsa grande, u tippu di corsa extra grande di u buttone, u tipu di buttone di rulli, u tipu di rulli di canna, u tipu di rulli di leva, u tipu di boom brevi è longu. tipu di boom.è assai di più.

Scopu: I microinterruttori sò aduprati in l'equipaggiu elettronicu è altri equipaghji per u cuntrollu automaticu è i dispositi di prutezzione di sicurità chì necessitanu frequenti cambiu di circuitu.
I micro switch sò spartuti in grande, mediu è chjucu.Sicondu e diverse esigenze, ponu esse divisu in u tipu impermeable (usatu in l'ambiente liquidu) è u tipu ordinariu.L'interruttore cunnetta duie linee per furnisce u cuntrollu di accensione è spegnimentu per l'apparecchi elettrici è e macchine.Ampiamente utilizatu in l'apparecchi domestici, macchine industriali, pistole di carica di veiculi d'energia nova, equipaghji di cumunicazione, prudutti militari, strumenti di prova, riscaldatori d'acqua à gas, equipaghji di sfera galleggiante, equipaghji medicali, automatizazione di l'edilizia, arnesi di energia è apparecchiature elettriche è radio generali, 24 ore. timing I micro switches sò chjuchi, ma ghjucanu un rolu insustituibile.
To

Parole chjave in questu articulu: Yueqing Tongda, micro switch, micro switch waterproof, switch button push, switch rocker, switch magneticu, micro switch WEIPENG, persunalizazione micro switch Tongda, micro switch custom.


Tempu di Postu: Jul-06-2021