Nintendo Switch OLED recenzija: najbolji Switch do sada, ali nedovoljno velik

Veći, bolji ekran i odlično postolje čine ga odličnim ručnim sistemom za igranje, ali ako držite Switch stalno na baznoj stanici, nikada nećete primijetiti.
OLED Nintendo Switch ima veći i bolji efekat prikaza.Ali njegovo poboljšano postolje takođe znači da je desktop mod sada značajniji.
Ukratko ću vam objasniti: Switch OLED je trenutno najbolji Nintendo Switch.Ali vaša djeca neće mariti.Ili, barem, moj nije.
Kada sam odneo OLED ekran Switch dole da pokažem svojoj deci i hladno, ravnodušno slegnuo ramenima, naučio sam to na težak način.Moje najmlađe dijete želi Switch koji se može sklopiti i staviti u džep.Moj najstariji klinac misli da je tako bolji, ali je rekao i da je jako dobar sa Switch-om koji posjeduje.Ovo je najnovije ažuriranje Switcha: suptilne nadogradnje su odlične, ali su više nalik onome što bi originalni Switch trebao imati.
Najnovija verzija Switcha je najskuplja: 350 USD, što je 50 USD više od originalnog Switcha.Da li je vrijedno toga?Za mene, da.Za moju djecu, ne.Ali ja sam star, moje oči nisu dobre, i sviđa mi se ideja o stolnoj igraćoj konzoli.
Kupio sam Kindle Oasis usred pandemije.Već imam Paperwhite.Čitam puno.Oasis ima bolji, veći ekran.ne žalim.
Switch OLED je kao Kindle Oasis of Switch.Veći, živopisniji OLED ekrani su očigledno bolji.Zbog toga mnogi ljudi u CNET-u (iako ne ja) imaju OLED televizore, a mi već dugi niz godina pričamo o prednostima koje OLED donosi mobilnim telefonima.(Jedna stvar koju još ne znam je da li ima problema sa starenjem ekrana.) Ako igrate puno Switch igrica u ručnom načinu rada i želite najbolje iskustvo, to je to.Igram već nedelju dana i očigledno mi se najviše sviđa ovaj Switch.
Oduvijek sam želio Vectrex, staru igraću konzolu iz 80-ih.Ima vektorsku grafiku i izgleda kao samostalna mini arkadna mašina.Možeš stajati na stolu.Jednom sam stavio iPad u mali mali arkadni ormarić.Sviđa mi se ideja Arcade1Up-ove Countercade retro mašine.
Switch ima dva jasna načina igre: ručni i spojen na TV.Ali postoji još jedan.Radni način rada znači da koristite Switch kao ekran za podršku i stisnete ga oko njega pomoću odvojivog Joy-Con kontrolera.Ovaj način rada je obično loš za originalni Switch, jer je njegovo krhko postolje loše i može stajati samo pod uglom.Originalni Switch-ov ekran od 6,2 inča bolji je za gledanje na manjim udaljenostima, a stolne igre su premale za kolaborativne igre sa podijeljenim ekranom.
Stari Switch ima loše postolje (lijevo), a novi OLED Switch ima lijepo, podesivo postolje (desno).
Efekt ekrana 7-inčnog OLED prekidača je življi i može jasnije prikazati detalje mini igre.Osim toga, zadnji nosač je konačno poboljšan.Iskačući plastični nosač prolazi kroz gotovo cijelu dužinu trupa i može se podesiti pod bilo kojim suptilnim kutom, od gotovo uspravnog do gotovo pravog.Poput mnogih iPad postolja (ili Microsoft Surface Pro), to znači da se konačno može koristiti.Za igre kao što je Pikmin 3 ili društvene igre poput Clubhouse Games, jednostavno čini dijeljenje igara na tom ekranu zabavnijim.
Vidite, za igre za više igrača i dalje želite da se priključite na TV.Radni način rada je zaista treći oblik.Ali ako putujete s djecom, možda ćete ga na kraju koristiti više nego što mislite (za stolne igre u zrakoplovnim kompanijama, ovo se čini kao odlična stvar).
OLED prekidač je veći i teži od originalnog prekidača.Ipak, uspio sam ga komprimirati u osnovnu torbicu za nošenje koju sam koristio za stari Switch.Malo promijenjena veličina znači da neće skliznuti u one stare sklopive Labo kartonske predmete (ako vam je stalo), a može i učiniti da drugi dodaci i rukavi koji više pristaju ne stanu.Ali za sada se čini kao da koristite stariji Switch, samo bolji.Način na koji su Joy-Cons povezani sa obe strane se nije promenio, tako da je ovo glavna stvar.
Nema sumnje da je prekidač za OLED ekran (donji) bolji.Ne želim se sada vraćati na stari Switch.
Nema sumnje da je veći OLED ekran od 7 inča bolji.Boje su zasićenije, što je veoma pogodno za Nintendo svetle i smele igre.Metroid Dread koji sam igrao na OLED Switchu izgleda sjajno.Mario Kart 8 Deluxe, Luigi's Mansion 3, Hades, Super Mario Odyssey, Untitled Goose Game, Zelda: Skyward Sword, WarioWare: Get It Together, i skoro sve ostalo što sam bacio na njega.
Okvir je manji i cijela stvar sada izgleda modernije.Ne možete čak ni vidjeti koliko dobro monitor izgleda na ovim fotografijama (na fotografijama nije lako ispričati priču sa monitorom).Štaviše, skok na ekran od 7 inča nije iskustvo skoka.
Na primjer, novi iPad Mini ima veći ekran.Ekran od 7 inča izgleda bolje u svim igrama, ali je i dalje malo mali za mene i moj život na tabletu.Rezolucija od 720p je niska za 7-inčni monitor, ali zaista nikada nisam primijetio toliko.
Jedna stvar koju znam je: ne želim da se sada vraćam na stari Switch.Ekran izgleda malo, a očito gore, OLED ekran mi je već dosadio.
Novi OLED prekidač (desno) odgovara staroj bazi prekidača.Stari Switch (lijevo) se uklapa u novu priključnu stanicu Switch.
Nova baza sa Switch OLED sada ima Ethernet priključak za žičanu internet konekciju, što mi nije ništa potrebno, ali mislim da pomaže za svaki slučaj.Ovaj priključak znači da je jedan interni USB 3 port uklonjen, ali i dalje postoje dva eksterna USB 3 porta.U poređenju sa prethodnim vratima na šarke, odvojivi poklopac stražnje priključne stanice je lakši za pristup kablovima.Dock se koristi samo za povezivanje Switcha na vaš TV, tako da ako ste igrač koji igra samo u ruci, onda se za to koristi ova čudna kutija sa utorom.
Ali novi Switch se također odnosi na staru Switch bazu.Novi terminal nije tako nov.(Iako, nove priključne stanice mogu dobiti nadograđeni firmver – to može značiti nove funkcije, ali je sada teško reći.)
OLED prekidač je pogodan za stariji Joy-Con, koji je isti kao Joy-Con.povoljno!I šteta što se nisu nadogradili.
Switch OLED može koristiti bilo koji par Switch Joy-Con oko vas kao i obično.Ovo je dobra vijest, osim za Joy-Con koji dolazi s novim Switch.Moram isprobati novi crno-bijeli model sa bijelim Joy-Con-om, ali osim promjene boje, oni imaju potpuno iste funkcije - i potpuno isti osjećaj.Za mene, Joy-Cons se na kraju čini starim u poređenju sa čvrstim i udobnim Xbox i PS5 kontrolerima.Želim analogne okidače, bolje analogne džojstike i manje Bluetooth kašnjenja.Ko zna da li je ove naizgled slične Joy-Cons lako razbiti kao i one stare.
Stavke u Switch OLED kutiji: baza, adapter za Joy-Con kontroler, kaiš za zapešće, HDMI, adapter za napajanje.
Ventilator na prekidaču koji sam kupio prošle godine zvuči kao motor automobila: mislim da je ventilator pokvaren ili oštećen.Ali navikao sam na entuzijazam navijača.Za sada se čini da je Switch OLED mnogo tiši.Na vrhu je još uvijek rupa za rasipanje topline, ali nisam primijetio nikakvu buku.
Osnovna memorija od 64 GB na Switch OLED-u je znatno poboljšana u poređenju sa 32 GB starog Switcha, što je dobro.Preuzeo sam 13 igara da ih popunim: Prebacite digitalne igre u rasponu od nekoliko stotina megabajta do više od 10 GB, ali zauzimaju manje prostora od PS5 ili Xbox igara.Ipak, na Switchu kao i uvijek postoji slot za microSD karticu, a prostor za pohranu je također vrlo jeftin.Za razliku od proširenja skladišta za PS5 i Xbox Series X, korištenje dodatnih diskova za pohranu ne zahtijeva nikakva posebna podešavanja niti vas zaključava za određeni brend.
Za mene je jasno da je OLED Switch najbolji prekidač, samo na osnovu specifikacija.Međutim, malo veći i svjetliji ekran, ti bolji zvučnici, malo drugačija baza i prepoznatljivo jako dobro novo postolje, ako imate Switch kojim ste zadovoljni, to nije bitan razlog za nadogradnju.Switch i dalje igra igru ​​kao i prije, i to je potpuno ista igra.TV prenos je isti.
Ušli smo u životni ciklus Nintendo Switch konzole četiri i po godine, a ima mnogo sjajnih igara.Ali, opet, Switch-u očito nedostaje grafički utjecaj igraćih konzola sljedeće generacije kao što su PS5 i Xbox Series X. Mobilne igre i iPad igre postaju sve bolje i bolje.Postoji mnogo načina za igranje igre.Switch je još uvijek sjajna biblioteka Nintendo i indie igara i drugih stvari, te odličan kućni uređaj, ali je samo dio svijeta igara koji se stalno razvija.Nintendo još nije nadogradio svoju konzolu – još uvijek ima isti procesor kao i prije i služi istoj publici.Zamislite ga samo kao revidirano izdanje i provjerava gomilu funkcija naše liste želja sa naše liste.Ali ne sve.

Vrijeme objave: 01.12.2021